miercuri, 8 decembrie 2010

Echipmont

Week-end-ul acesta a fost ultimul cu meciuri din acesta an. Am fost delegat la un meci de cupa Romaniei la bucov intre Tineretul din Bucov si Progresul Draganesti. Pe o ploaie infernala oaspetii au castigat meciul cu 5-1 datorita experientei mai mari.
la acest meci m-am enervat foarte tare pe spectatori. Nu ma dau victima, pentru ca sunt injurat in permanenta pe arenele din Prahova, dar acum nu am mai putut. La o faza pe care colegii mei au judecat-o foarte bine si care se desfasura in partea cealalta de teren, un spectator m-a injurat ca de ce nu am intervenit eu, cand defapt nu aveam nici o treaba acolo. N-am mai rezistat si l-am bagat si trimis la origini.

Trecand peste acest episod incepand de astazi magazinul online de echipament montan Echipmont este activ. Aici pe blog aveti un link care va directioneaza pe site.

Mie imi place sa merg pe munte si in momentele in care am dorit sa cumpar echipament montan m-am lovit de faptul ca nu am asa ceva in Ploiesti.

De astazi gata, s-a rezolvat! Echipmont este activ :)))

Site-ul doreste sa fie un ajutor pentru montaniarzi din Ploiesti si din tara. Pentru ca nu vreau sa bag pe gat oamenilor produsele pe care le comercializez prin acest site. Exista si rubrica de Informatii utile unde se pot citi sfaturi despre cum sa-ti alegi un cort, bete de trekking, imbracaminte montana si multe altele.

Marcile comercializate sunt marci de renume in aceasta industrie, cum ar fi: Hannah, Ferrino, Trekmates, Goggle, Meindl, Scarpa si multe altele. Port in continuare discutii pentru a aduce si alte marci ca: Petzl, Millet, Atta, Mammut.

Pentru orice informatie legata de site sau produsele pe care le comercializez va stau la dispozitie aici sau pe adresa de mail: office@echipmont.ro si va voi raspunde cu cea mai mare placere.

Gata! Aventura montana poate sa inceapa!:))

Un comentariu:

  1. :)) e tare interesant sa vad lucrurile din punctul de vedere al unui arbitru de fotbal... pe mine mereu ma amuza cand aud ca ”a fost vina arbitrilor”. Asta e un alt fel de a spune ”n-am fost in stare sa bagam gol” :))

    Magazinul cu echipament montan e binevenit! Mult succes!

    RăspundețiȘtergere