luni, 29 noiembrie 2010

Deasupra Cheilor Gradistei

Cand: 27.11.2010
Cine: Luci si Vali
Unde: Cheile Gradistei, Moeciu de Sus
Poze: http://picasaweb.google.com/Ducacii/DeasupraCheilorGradistei27112010?feat=directlink

Acest jurnal nu prezinta o ascensiune sau un traseu de dificultate, dar are o incarcatura emotionala pentru mine prin imaginile pe care mi le-a oferit.

Week-end-ul 26-28.11.2010 a reprezentat momentul in care Anca si colegii ei au incercat sa-si consolideze echipa prin participarea la un team-building. Ca locatie a fost aleasa zona Cheilor Gradistei din Moeciu si deoarece s-au putut lua si familiile nu am pierdut ocazia sa merg si eu.

Asa ca sambata dimineata s-a organizat o excursie prin zona pentru a vedea si altii frumusetiile Romaniei (au fost si ceva straini printre noi).
Cum traseul ales a fost ceva de plimbare am decis cu Luci (pe care-l cunoasteti din jurnalul Braul Rosu) sa urcam deasupra cheilor sa vedem ce ne rezerva zariile.

Tehnic vorbind, traseul nu a fost deloc greu avand de urcat o panta de 300m acoperita cu iarba, iar coborarea la fel. Ideea este ca nu trebuie sa urci nu stiu cate inaltimi ca sa te poti bucura de frumusteiile muntelui. Trebuie sa-l respecti chiar daca are altitudine mica pentru ca asa iti va rasplati efortul.
In asteptarea iernii
La capatul pantei se afla o casa intr-o poiana foarte frumoasa care te indemna la liniste si meditatie.
In "curtea" casutei am avut ce admira:

La capatul pantei zarile ni s-au deschis catre Piatra Craiului si apoi catre Bucegi, peisajul fiind de vis.


Am ramas foarte impresionat de acesti doi mesteceni si mi-au intarit inca odata convingerea ca sunt copacii mei preferati.


Cum ar fi sa ai asa o viata?

Ca sa cunoastem mai bine locurile discutam si cu oamenii din zona paote aflam infomatii si despre modul lor de trai.




Ne pregatim de coborare cu speranta ca a fost o zi plina si ca nu ne-am murdarit pantalonii degeaba:))


A fost un week-end in care toata lumea s-a simtit bine si cred ca pentru echipa lor a fost un succes.
Dovada ca eu m-am simtit bine o aveti mai jos:

2 comentarii:

  1. am fost si eu acolo la un campionat de ski fond si biatlon...intr-adevar peisaje unice....un coleg

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    Multumesc ca ti-a placut istorioara. Sunt niste peisaje de vis si as vrea as revin cu schiuriel de tura in picioare pe acolo.

    Mi-am luat anul asta schiuri de tura si abia astept sa le testez.

    RăspundețiȘtergere