marți, 26 octombrie 2010

O ghiezi !

Cand: 24.10.2010
Cine: Ana, Aca si Lali
Unde: Cocorastii Misli - Bustenari
Toate pozele: http://picasaweb.google.com/Ducacii/LaPadure24102010?feat=directlink

In ultima perioada am avut destul de multa treaba si vedeam cum natura "innebuneste" pe zi ce trece datorita toamnei.
Si mi-am zis: Ba, Vali, tu nu te duci la padure? Cum cand? Duminica dupa meci.

Cum sambata am avut meci dupa masa si duminica dimineata se pare ca dupa amiaza era ocazia ideala sa mergem la padure sa vedem culorile naturii.

In week-end-ul acesta am avut-o cu noi si pe ANA. Cum care Ana? Nepotica noastra de 3 ani care e o scumpica care ne-a distrat tare cu : "O ghiezi". Explicatia la sfarsit...

Duminica pe la 2 eram acasa dupa un meci fara istoric: 9-0 pt gazde. Ma asteptam sa le vad pe fete (Ana si Aca) pregatite sa mergem in plimbare, insa nu a fost asa. Copilul trebuie sa doarma dupa amiaza. Asta e! Litera de lege. Ne conformam.

Dupa ce se trezeste suntem pregatiti sa mergem la padure si poate vedem si caluti. Am ales ca destinatie drumul Cocorastii Misli - Bustenari, un drum semiforestier.

Dupa ce iesim din Cocorastii Misli dam de simbolul localitatii: un stejar secular de vreo 600 de ani.
Cam asa aratam noi pe langa natura

Stejer-gorun din 1480

 Ne-am jucat putin in poiana si am plecat pe drumul padurii.


Aproape de localitatea Bustenari drumul iese intr-o poiana mare unde este o stana si am avut noroc... Am vazut caluti :)



Bau!! Pacat ca-i miscata :(
Ne-am jucat in poaiana pana ne-a prins seara si in drum spre casa am avut parte de un rasarit de Luna fenomenal.


Profesoara: Copii care-i cel mai rotund lucru de pe Pamant?
Elevii: Luna, doamna profesoara. Ahh! Ba nu Jabulani!:))
Pentru ce-i care s-au intrebat care-i treaba cu O GHIEZI explicatia este urmatoarea:
Ana ne arata manuta ei si spunea: O ghiezi, o ghiezi si SPANG! iti ardea o palma :))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu