luni, 4 octombrie 2010

Prahova VS Ilfov: 4-3

Duminica, 03.10.2010, am fos delegat la meciul disputat intre Selectionata Prahova si Selectionata Ilfov.
Este vorba de selectionatele de juniori sub 16 ani din cele doua judete.

FRF organizeaza la nivel national un astfel de campionat prin care se incearca gasirea unor fotbalisti de perspectiva.

Jocul a inceput pe un fond de dominare al echipei gazde care a si marcat 3 goluri in primele 30 de minute. Totusi, oaspetii, au marcat si ei in prima repriza anuntatnd o repriza a doua mult mai disputata.

In partea a doua a jocului oaspeti au fost mai aprigi si au reusit in 10 minute sa egaleze scorul si astfel in minutul 55 scorul era 3-3. Aceasta s-a datorat si fapului ca selectionata Prahovei a intrat mult mai relaxata in joc la inceputul celei de-a doua reprize.

Gazdele sau reusit sa marcheze repede, in minutul 60, ducand scorul la 4-3 acesta fiind si rezultatul final al meciului.
Pana la final au mai fost ocazii de ambele parti dar nici una dintre echipe nu a marcat.

I-am avut ca si colegi pe George Anastase si pe Mihai Ivan.
George s-a grabit la unele faze cand a judecat offside-ul dar pana la uram totul a decurs bine si cred ca a luat de bune sfaturile pe care i le-am dat atat eu cat si Silviu Crangasu (presedintele AJF Prahova) prezenta la meci.

Mihai Ivan este un arbitru din Vaslui care s-a transferat in Prahova datorita scolii si a fost la primul lui meci in Prahova. Chiar daca nu ne-am mai intalnit pana acum colaboarea pe care am avut-o cu el a fost foarte buna dovedind ca are meciuri "in steag" :)).

La final am fost felicitati de dl Poenaru Gheorghe, presedintele CJA Ilfov, prezent la meci alaturi de selectionata de juniori a judetului Ilfov, semn ca brigada nu a influentat prin deciziile sale jocul si ca ne-am fact treaba cum trebuie.

2 comentarii:

  1. ce tare, n-am cunoscut niciodata un arbitru pana acum, cred ca mi se parea ceva asa... departe, din alta lume, nu m-am gandit vreodata la omul din spatele arbitrului. e interesant daca stai sa te gandesti, sa vezi ca si el are familie, pasiuni etc... nu e doar ”o functie”, sau uneori... o persoana pe care sa dea vina jucatorii ca nu s-au descurcat mai bine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Ioan.

    Asa este. Uneori arbitrii sunt vazuti ca niste "oameni in negru" care nu stiu altceva decat sa imparta cartonase. Si cateodata sunt buni ca sa se dea vina pe ei :)))

    Uneori conducatorii si jucatorii nu se vad pe ei cand rateaza din 6 m cu poarta goala, insa ne vad pe noi cand gresim o aruncare de la margine sau un fault la jumattae terenului.

    Insa toti colegii mei au familii si sunt oameni normali care fac "meseria" asta de arbitru mai mult din pasiune decat pentru bani.

    Am si un niste filmulete de la meciuri pe care am sa incerc sa le postez aici :)).

    RăspundețiȘtergere