duminică, 10 octombrie 2010

Testare si 2 meciuri

Week-end-ul asta a fost destul de plin. Sambata dimineata am avut o testare fizica urmata de un meci dupa amiaza. Duminica a fost ma scurta cu doar un meci dimineata. Si acum sa vedem cum a fost :))

Sambata - alergarea de dimineata 
Pentru sambata dimineata a fost programata la Izvorani o testare fizica pentru tot arbitri din lotul Ligii A din Prahova.
Testarea incepe la ora 8.00 asa ca ora 6.00 este o ora numia buna pentru trezire. Nu este ea prea ortodoxa, dar merge :)

Pentru cei care nu stiu testele constau in alergare de rezistenta sau testul Cooper si alergare de viteza 50m in max 7,5 s si 200m in max. 32 s.
Testul Cooper se face pe durata a 12 minute, iar arbitrul trebuie sa alerge cel putin 2700 m.

La 7.30 am fost la Izvorani si ne-am impartit in 2 serii pentru testul Cooper eu fiind repartizat in cea de-a doua serie cu batraneii: Dan Sacuiu, Bebe Zahiu, Doralin, Piciu Laurentiu si Ciprian :)))

Inainte de probe. Cam frig, ah:)))

La 9.00 eram gata cu probele si astfel alergarea de dimineata care infrumuseteaza viata se terminase :))).
 Razava Radu multumit ca a terminat cu probele si ca a alergat "doar" 3100 m

Inainte unei serii de viteza

 Ciprian Piciu. Se citeste pe fata lui expresia ca am scapat si de astea da-le-n masa :)))


Vointa 2000 Magurele - AS Mislea : 5-0

Dupa amiaza de sambata a fost rezervata meciului disputat la Magurele intre Vointa din localitate si AS Mislea. Am ramas placut impresionat de baza sportiva pe care o au cei din Magurele. Sunt multe echipe la Liga A (Liga IV) care nu au astfel de conditii. Si asta este un plus.

Colegii mei au fost Gyorgy Cristian din Medias (deoarece este la facultate in Ploiesti acum e arbitru in Prahova) si Nuta Ovidiu. Observator al jocului a fost dl. Theodor Negoita - nea Titi pentru cunoscatori :)).

 Ovidiu in stanga si Cristi in dreapta"

In prima repriza jocul a fost destul de echilibrat ambele echipe avand ocazia de a inscrie. Gazdele au reusit sa marcheze in minutul 20 si atfel s-a stabilit rezultatul de la pauza, si anume 1-0 pentru Magurele.

La pauza inainte de inceperea celei de-a doua repriza

Dupa pauza gazdele au reusit sa inscrie repede si astfel in min. 47 scorul era de 2-0.  Pe fondul unei caderi fizice a jucatorilor oaspeti, gazdele au reusit sa ma marcheze inca de 3 ori si astfel scorul final a fost 5-0 pentru Vointa 2000 Magurele.
Este un rezultat prea mare pentru ceea ce s-a intamplat in teren, insa nimeni nu a contestat superioritatea gazdelor.


Duminica: Flacara Malaiesti - Prahovita Magureni 1-1

Duminica am fost delegat la meciul Flacara Malaiesti - Prahovita Magureni din Liga B (Liga V). Desi sunt in aceeasi serie cu Magurele conditiile sunt muuult inferioare.

Recunosc ca acest joc nu mi-a iesit asa cum am dorit probabil si din cauza oboselii acmulate cu o zi inainte.

Colegii mei au fost Andreea Popa si Louise Oprescu amandoi din Ploiesti, iar observator a fost dl. Ion Mihai, vicepresedintele CJA "Dr. Emil Vlaiculescu" Prahova.

Jocul a fost echilibrat chiar daca oaspeti au reusit sa inscrie in minutul 5 si astfel stabilind si rezultatul de la pauza. Ambele echipe au avut ocazii mari de gol si au fi putut fie egala, in cazul echipei din Malaiesti, sau ar fi putut sa se desprinda in cazul echipei din Magureni.
In min 38 l-am evacuat din incinta terenului de joc pe antrenorul echoei gazde deoarece l-a imbrancit pe colegul Louise.

Dupa pauza gazdele au intrat mai hotarate si au reusit sa marcheze in minutul 70 stabilind si rezultatul final. Au fost ocazii clare de ambele parti dar nu s-a mai inscris.

A fost un joc in care am acordat multe cartonase. Majoritatea galbenelor au fost pentru comportari nesportive, dar au fost 3 si pentru proteste. Am acordat si 2 cartonase rosii, unul pentru greseala grava iar al doilea pentru ca jucatorul respectiv m-a injurat, ambele cartonase fiind acordate oaspetilor.

Personal nu am fost multumit de prestatia mea si ar fi trebuie sa le mai arat cateva cartonase galbene gazdelor lucru confirmat si de dl. observator.

Si astfel am incheiat un week-end plin cu gandul ca de maine incepe o noua saptamana in care speram ca vom bate si noi pe cineva in campania de calificare la Euro 2012.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu