miercuri, 2 februarie 2011

Partia Zanoaga - Bran

Unde: Bran - partia Zanoaga
Cand: 30.01.2011
Cine: Vali + Anca (restu au fost la sanius :))
Poze: http://picasaweb.google.com/Ducacii/PartiaZanoagaBran29012011?feat=directlink

Sunt nebun. Probabil stiati asta :) Nebun dupa schi.
Cum prind o propunere de alunecare sau week-end petrecut la munte iarna nu ezit sa-mi scot schiurile la zapada. Asa zicea si tata cand eram eu mai tanar: "Vali, in viata sa nu ratezi nici una". Dar cred ca se referea la altceva :)

Pana voi posta un jurnal de schi de tura (asa cum am propus in blogul trecut) va voi spune cum stau lucrurile pe partia Zanoaga din Bran-Poarta.

Week-end-ul trecut am fost cu Laurentiu, cel mai bun arbitru arbitru prahovean in 2010 (ii fac reclama), si sotiile plus un prieten de-al lui cu familia la Bran. Am incercat noi un cantonament pentru ca se apropie vertiginos testarea semestriala a arbitrilor. A fost un cantonament pe cinste.. Ne-am cinstit cu vin si tuica de ne-a iesit si pe ochi.

Sambata m-am trezit, nesperat, fara durere de cap. Semn ca toate lichidele cu care ne-am hidratat au fost naturale, adica nepastilate.

Pe la 10 am ajuns la partie sa vedem cum stau lucrurile pe aici. Cum din grupul nostru schiori am fost doar eu si Anca ne-am despartit repede: eu pe partia, Anca la incepatori ca sa invete si restu la sanius.

Partia este aproximativ cat Clabucet sosire si structurata in 2 : partea de sus mai usoara gen Bradu din Poiana si de la jumate mai tare ca ultima portiune din Sorica. Nivel mediu.
Cel mai frumos este peisajul din capatul teleschiului...
Piatra vazuta din capatul teleschiului

Ca tot am vorbit de teleschi mi s-a parut extrem de scump: 45 RON pentru 10 urcari. Se vede ca e administrat de Ana Teleferic. Sa-l mai aud pe Copos ca nu are bani...

In teleschi
Primele coborari le-am facut pe schiurile de partie, dupa care am cedat echipamentul Ancai sa invete tainele schiului si eu am luat schiurile de tura pe care le-am setat pentru partie.

V-am zis la inceput ca sunt nebun dupa schi si tocmai de aceea am doua seturi de schiuri. Va spun de la inceput ca echipamentul nu este de genratie noua. L-am luat ca sa invat pe el si daca se lipeste de mine investesc si in echipament. Pana atunci nu se merita. Deci echipamentul meu este urmatorul:
 - Dynastar Altiplume cu legatura Silvretta 404 pt tura;
 - Elan Whistler X cu legatura Rossigniol FX 75 pt partie.

Elan-urile le-am luat pentru Anca (sanchi) ca sa invete sa schieze ( da, da, mai taie din ele..) si cand mai merg cu baietii le scot la partie. Imi plac asa de mult ca sigur am sa le pun o legatura de tura de generatie mai nou. Dar mai incolo.

Pe schiuri de tura
Partia mi-a placut, bine batuta chiar daca dimineata mi-au clantanit dintii pana s-a "lasat" putin zapada. E buna pentru cei ca mine, adica incepatori spre mediu.
Singurele aspecte negative: partia cam scurta si scump teleschiul.

In rest, era sa ma accidentez grav dintr-un singur motiv: sunt nebun dupa schi...

3 comentarii:

  1. :)) Super haios povestit, dar foarte la obiect! Si destul de natural as spune :)

    Nici nu stiam ca e o partie de ski in zona Bran, eu oricum inca n-am ajuns sa practic asta. Doar am incercat de cateva ori pe dealurile de la tara.

    Super peisajul insa de-acolo, mai ales intr-o zi asa senina!

    Pe Clabucet insa nu cred ca are rost sa-ti iei schiurile cu tine, s-ar putea sa nu mai fie zapada :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut. Incerc sa bucur omameni prin jurnalele mele.

    Schiurile am sa le iau ca sa am greutate pe rucsac :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot sa spun ca tot ce ai spus este adevarat cu toate ca ai ascuns cuvinte dragute spuse dupa ce acele lichide ni s-au "urcat"la cap.Oricum a fost super si sper sa mai mergem.Si mai sti ceva?Pentru toti care nu stiu le spun eu-super schiezi tu dar mai ales prietenul tau Laurentiu,m-a lasat cu gura cascata-nu ma asteptam le el sa fie asa de bun si aici!

    RăspundețiȘtergere